Wednesday, November 20, 2013

This is too much to handle

 
huhu..
 
got that picture..
 
:-(
 
aku mmg x blh kalu org bg aku byk sgt suggestion dan aku kene buat pilihan..
 
mmg aku ssh nak handle..
 
slama ni aku byk ikut kata hati aku..
 
so, aku kene ignore balik mcm dulu2 jgk..
 
lantak lah apa orang nak kata..
 
ini x patt ke..ini x elok ke?
 
peduli apa...
 
janji aku happy dan laki aku happy..
 
ni disebabkan korang..
 
perlu ke aku rase tertekan??
 
x abis2..
 
tu lah ssh bile org rase diri da bgs..
 
org lain punye style ade jer yg x btl..
 
dunia skrg ni suka mengkritik..
 
korg jaga keluarga korg da la..
 
aku x buat slh pun..
 
cume bukan bende yang sama mcm org lain buat..
 
lgpun..aku dulu2 pun x pernah ikut style org..
 
aku dgn dunia aku..
 
so, perlu ke bile da stage cmni aku perlu ikut rentak org walaupun aku x suka...
 
cth mcm mkn supplement Shaklee..
 
aku amik supplement lain..
 
asal x bgs ker?
 
aishh..bkn nye satu dunia ni ada satu jer supplement..
 
suka hati aku la nak makan yang mane satu..
 
haha..
 
aku emo skt pasal Shaklee ni..
 
sbb byk sgt trending Shaklee kat fb..
 
mcm dia blh ubat segala penyakit..
 
padahal supplement jer..
 
makanan tambahan ok!!
 
so, mcm aku..aku lebih suka multivitamin..
 
da ade da dlm tu seme nutrient..
 
terutama kes mcm aku..
 
aku kurang mkn sayur..
 
aku kene ade supplement..
 
kita jaga bdn dan ukur bdn kite jer lah..
 
x payah sama kan badan kite dgn bdn org lain..
 
setiap bdn perlukan supplement lain2 ok!!..
 
hihi...
 
***Oppps tapi aku emo bukan pasal supplement Shaklee ye...
 
CONTOH SAHAJA
 
XDE KENE MENGENE PUN!!!
 
ok..
 
rasa lega skt bila da luahkan..
 
hihi..
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment